שנת הלימודים תפתח כסדרה תוך שימוש נרחב בבדיקות מהירות

צבי טסלר No Comments on שנת הלימודים תפתח כסדרה תוך שימוש נרחב בבדיקות מהירות

בדיון בראשות רה,מ בנט הוחלט על פתיחת שנת הלימודים כסדרה תוך שימוש מוגבר בבדיקות מהירות. בדיון הוחלט כי מתווה "התו הירוק" יוחל על עובדי מערכת החינוך. כיתות ז' עד יב' שלא יתחסנו בשיעור של 70% יעברו ללימוד מקוון

צילום: קובי גדעון / לע"מ
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה, נפתלי בנט, קיים היום (שני) דיון היערכות לפתיחת שנת הלימודים  במגזר הכללי ביום רביעי בקרוב. בפתח הדיון, הבהיר ראש הממשלה כי לא תהיה דחייה בפתיחת שנת הלימודים וכי השנה תיפתח כסדרה.

הערב יתכנס קבינט הקורונה לאשר את הדרישה להציג תו ירוק גם על עובדי מערכת החינוך, עובדים במערכת הבריאות, עובדים בענף ההסעדה ועובדים המעניקים שירות לקוחות , כמו כן, הקבינט צפוי לאשר גם מתווה מצומצם לקיום סליחות בכותל המערבי לפני ראש השנה ובתפילות בבתי הכנס

בתום הדיון עם ראש הממשלה הוחלט על שימוש נרחב בבדיקות קורונה מהירות. בנוסף, מתווה "התו הירוק" יוחל על עובדי מערכת החינוך, במקביל להחלתו על סקטורים נוספים במשק. עובדים לא מחוסנים יחויבו בהצגת תוצאת בדיקת קורונה שלילית פעמיים בשבוע, שיבוצעו במתחמי הבדיקות המהירות הפרוסים ברחבי הארץ.

כמו כן, מכיתות ז' עד יב', החל מפתיחת שנת הלימודים, ברביעי הקרוב כיתות שבהן היקף התלמידים שקיבלו את זריקת ההתחסנות הראשונה יהיה נמוך מ-70% – ילמדו באופן מקוון.

חשוב לציין כי כי זריקה ראשונה זו כשלעצמה לא תעניק תעודת "תו ירוק" החלה בשאר המקומות והפעילויות.

עוד הוחלט כי החל מיום ה׳, ה-30 בספטמבר 2021, בכיתות ז' עד יב' היקף ההתחסנות למתווה זה ימדד ביחס לשתי זריקות התחסנות. במהלך חודש ספטמבר, תלמידי הכיתות שילמדו באופן מקוון יעוּדדו להתחסן בבתי הספר כדי להעביר את הכיתה ללמידה פרונטלית.

 

 

בדיון השתתפו שרת החינוך, שר הבריאות, מנכ"ל משרד רה"מ, מנכ"ל משרד הבריאות, מנכ"ל משרד החינוך, יו"ר מרכז השלטון המקומי, המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, עוזר שר הביטחון להתגוננות וגורמי מקצוע נוספים.



0 תגובות